SAMSTAGS RACE im BIRSFELDER HAFEN, 14.00 UHR

SO,

kurz und bündig. Simon und ich werden Morgen am 5.1.2013, das neue Jahr einfahren. 🙂

Wir werden so gegen ca 14.00 Uhr im Birsfelder Hafen vor Ort sein.

 

Das Gebiet besteht mehrheitlich aus Asphalt und hat nebenan noch nen kleinen Streifen mit Rasen.

 

Das ganze findet beim Acifer Lagerplatz statt.

 

Wer Lust hat ( wahrscheinlich keiner ) kann gerne kommen.

 

 

Gruss Schtibbe

 

Hier noch ein Bild:

new SearchChMap({center:“d/2y0mza4nt“,x:“-1424.5m“,y:“1213.5m“,zoom:0.5,type:“aerial“});

20 Gedanken zu „SAMSTAGS RACE im BIRSFELDER HAFEN, 14.00 UHR“

  1. Hi Schtibbe
    Ich würde mir auch gern ein RC Verbrenner kaufen, und such noch ein paar Leute mit denen ich zusammen Spass haben kann, ich habe gelesen du hast auch einen Verbrenner. Ich wohne auch hier in der Region. Meine Mail: 1000mbit@gmail.com

    Würd mich freuen was von dir zu hören

    Gruss

    Mario

  2. Keine Ahnung ob das noch aktuell ist Mario, aber ich hab dir mal ne Mail geschrieben.
    Gruess
    Schtibbe

    Ps: und ja wir fahren noch immer 🙂

  3. Hallo zämme,sind ihr am Samschtig am 30.3.13 wider irgend wo unterwägs am fahre? Möcht mit min s8 rebel e Chli Race. Gruess markus

  4. Ciao Markus,
    also de Simon und ich händ emol für de Samschtig abgmacht zum go fahre. Isch widr in Birsfälde, dört hets halt nur Teer. Aber wenn alles klappt und sWättr stimmt plansch e chli Zit ih für am 2 halbi 3.

    Gruess
    Schtibbe

  5. Ciao schtibbe, wär cool wil mi verbrenner Mol Chli richtig usfahre, wär supi wenn’s Wätter past. Bis den Markus

  6. Jo wär au lässig widr mol eine meh zsi als nur zu zweit.

    I cha jo denn no schriibe ob mir gönd odr nit. 🙂

  7. Das wär natürlich ganz cool, cool isch Au das es Lüt in dr Region git wo nit immene Türe Klub sin wo eifach wän zämme Chli Fun ha

  8. Jo Sproblem isch halt eifach dass genau die bi uns in dr Region relativ schwach gseit sind. Mir sind emol zu 12 unterwägs gsi jetzt sinds nur no ich und de simon. Bi zwar no mit eim am maile us dr region de fahrt aber mit 2 anderne eher onroad. Mol luege wie sich das entwicklet.

  9. Ich lebe auch noch.. .cool, dass ihr die RC Freaks am leben lässt 🙂 Nicki möchte eigentlich auch schon lange wieder einmal fahren gehen. Doch ich konnte mich bis jetzt nicht wirklich motivieren, meine Autos wieder auf Vordermann zu bringen 🙁 Aber sollte der Frühling doch einmal noch kommen, dann werde ich es bestimmt auch mal wieder schaffen. Zur Zeit bastle ich lieber an meiner Carrera Bahn rum 🙂 Falls Ihr auch daran Interesse habt, dann kann ich gerne mal einen kleinen Bericht schreiben hier im Blog. Die neuen Digitalen Carrera Bahnen sind einfach der Hammer und super für den Winter 😉

  10. Jo Andy mach mal. 🙂

    Ja Nick hat das mal angesprochen doch leider wurde nix draus.

    Tut mir ja leid, dass du dein Rad verloren hast, als du mit meinem Baja zusammengestossen bist und nun gleich dein Hobby aufgeben musstest. 🙂

    Wir versuchen unser bestes hier immer wieder mal was zu schreiben, manchmal gelingts manchmal nicht. Leider ist das Forum auch tot…

    Schreib mal deinen Bericht.

    Gruess
    Schtibbe

  11. Sali schtibbe,ich nimm a das unser usfährtli hüt ins Wasser fallt 🙁 wie geht’s bi euch am mäntig us? Gruess Markus

  12. Jo Markus, es seht zimmlig bescheide us. De simon und ich entscheide uns am halbi 2 was mir mache.

    Guet i ha zum Glück no chli zdue mit mim baja umbau.
    Aufgehoben ist nicht aufgeschoben, eifach am Ball blibe Markus.

  13. Servus Markus,
    so wies bis jetzt usseht, wirds nüt wärde. Villicht müen mir mol amene Suntig go fahre, solang bis ein e dummi Schnure het.

    Was meinsch Markus? Nägschte Samschti goht uf jedefall nit.

    Mätig isch Fiirtig und do hets sicher meh Banane ume als Sunscht wo spaziere, kensch du suscht no e Platz Markus?

  14. Ciao schtibbe,ich bi letschte Samschtig in Aesch gsi bim Sportplatz löhrenacker bim robbyspilplatz het 2 halpipe und Natur Bode isch jo öbe glich Wätter gsi ha nachhär 1.5 Stund Auto putzt 🙁 weis hald nit wies sunsch in de induschtrie Gebiet us gseht, bi mir in Rynach hätz jo gnueg Industrie und Grossi parkplätz aber Ebbe sin jo nit Alli Funs vo so Lärm Auto 🙂 aber mir blibe am Ball und in Kontakt o.k? Gruess Markus

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.